Anul acesta L’Occitane en Provence sărbătorește 10 ani de la intrarea pe piața din România. Evenimentul a fost marcat la redeschiderea magazinului L’Occitane din București Mall într-un nou concept – HOME, unde clienții vor putea pătrunde pentru câteva clipe într-o lume a aromelor și a culorilor.
Atât în magazinul din București Mall, cât și în celelalte magazine din țară clienții se pot bucura de produsele L’Occitane pe bază de uleiuri esențiale și ingrediente 100% naturale. Gamele L’Occitane includ produse destinate îngrijirii complexe a feței, a corpului, dar și produse pentru relaxare și răsfăț, cum ar fi cele de aromaterapie, parfumurile și gama de produse pentru casă.
L’Occitane este prima companie care a descoperit valorile cosmetice ale untului de shea, a utilizat materiale reciclabile pentru ambalaje, a interzis utilizarea ingredientelor de origine animală și testarea pe animale, a imprimat alfabetul Braille pe ambalajele produselor și a utilizat ingrediente certificate A.O.C. Această emblemă indică faptul că ingredientele ce stau la baza obținerii produselor respective fac parte din culturi selecționate și reprezintă o garanție a calității constante și superioare a produselor.
În prezent, rețeaua L’Occitane numără 7 magazine dedicate (București, Cluj, Constanța, Iași), peste 30 spații special amenajate în farmaciile Sensiblu din București, Timișoara, Arad, Oradea, Brașov, Ploiești, Pitești, Sinaia, Sibiu, Brăila, Galați, Cluj, Târgu Mureș, Baia Mare, plus magazinul online www.loccitane.ro
Dacă îți dorești un răsfăț total sau dacă vrei să faci un cadou mai mult decât deosebit, L’Occitane constituie oricând o opțiune valoroasă. Dacă nu cunoști gusturile persoanei căreia vrei să îi faci cadoul, produsele pentru casă te pot scoate din impas.
La mulţi ani! Cel mai mult îi apreciez, pe lângă aromele lor delicioase, pentru faptul că nu testează pe animale. Încerc să “don’t buy if animals die”, dar e destul de greu de găsit exclusiv numai produse de acest gen.
In Europa este lege, nu se mai testeaza pe animale de ceva vreme. Trebuie sa ne uitam unde sunt produse.
Aşa-i, însă marile branduri vor să fie şi pe piaţa asiatică. E ditamai piaţa de desfacere, aşa că le înţeleg. Firmele care comercializează în China, de exemplu, nu sunt considerate cruelty-free, iar majoritatea acestor branduri sunt şi la noi. Cred că cei de la PETA au o listă.
Asa este 🙁 E atata cruzime pe lume incat te imbolnavesti daca te gandesti mereu la asta…