Cu brandul H&M am o relație dragoste-ură. Îmi place că în magazinele lui găsesc (și) haine la prețuri decente dar nu-mi place că durata de viață a acestora este destul de scurtă și de multe ori m-am trezit cu găurele chiar în piesele mele preferate. Nu este cazul tuturor hainelor. De exemplu am bluze tricotate basic pe care le port deja de 3 sezoane reci și arată în continuare foarte bine. Am blugii de la raionul de copii pe care i-am purtat într-o veselie iarna asta și care arată ca noi și mai am o pereche de balerini negri de pânză care vara trecută au fost perfecți și vor fi, mai mult ca sigur, la fel de buni și vara asta. În schimb botinele de piele, cu platformă și toc gros, pe care le-am căutat înnebunită și pe care am plătit o sumă frumoasă nu pot fi purtate dacă mergi mai mult pe jos pentru că li se tocește foarte urât talpa, fix în față. Probabil mai am câteva lucruri dar nu stau acum să le trec în revistă pe toate. Reținem din listă doar basic-urile și balerinii.

După cum știți deja, H&M are magazin online. I-am tot at târcoale dar nu m-a convins. Acum două săptămâni am cumpărat un tricou fără să îl probez și a doua zi am mers să îl schimb pentru că mă făcea să par ca un caltaboș. Am mers a doua zi să iau o mărime mai mare dar, ce să vezi, mărimea mai mare aproape că o puteam purta cu colanți. Îmi acoperea binișor fundul. Dacă pe văzute și pe atinse am dat-o în bară nu-mi mai ardea de comenzi online. Când au apărut reducerile nu m-am mai putut abține. Am zis să merg pe lucruri cu care nu am cum să ratez – încălțări și bluze casual de tricot.

Am strâns de-o roabă de haine cu două colege și o prietenă și am plasat comanda. Fără coduri de reducere și cu transport plătit, 17 lei. Și ne-am pus pe așteptat… Știam că va dura mai mult, că magazinul primește enorm de multe comenzi și eram dispuse să avem răbdare. Și-au trecut așa, agale, vreo 8 zile. Ok, să zicem că sunt multe comenzi. Dar când citesc pe la lume că au ajuns comenzi plasate chiar si la două zile după a mea încep să mă enervez. Și iau decizia să sun. Îmi răspunde robotul și mă întreabă dacă vreau să particip la un sondaj, selectez că nu și mă pun pe așteptat. Decid să îmi pun căștile și să îmi văd de treabă. Din când în când robotul îmi spunea că se face tot posibilul să îmi răspundă mai repede. Între timp de pe un alt telefon sun la Cargus de unde aflu că n-au niciun colet pentru mine. A trecut o oră și douăzeci de minute și am închis… din greșeală. Sun din nou, le zic că vreau sondaj (chiar vreau!) și în nici un minut mi se răspunde. Carevasăzică cineva a vrut să-mi testeze răbdarea… Mi se spune că pachetul meu a sosit la Cargus fără cod de bare și că s-a întors la ei. Să îl aștept peste vreo încă 7 zile (sunam miercuri și urma 1 Mai). Nu mi-am vărsat nicio frustrare pe biata fată de la call center (îmi închipui la ce este supusă zi de zi…) și am zis că asta e. Va veni când va veni… A doua zi a venit coletul. Ca să vezi…

A urmat despachetarea. Încep cu cele două obiecte care mi-au plăcut cel mai mult. Și stiam că mi se vor potrivi pentru că mai am acei balerini H&M, pe negru. (preț: 22 de lei cei cu floricele și cei bej 28 de lei)
hm5 hm4Și partea mai puțin fun… Tenișii care, deși sunt 37, mi sunt foarte mari. Chiar cu un număr aș zice… E prima oară în toată cariera mea de shopping când nu mi se potrivește 37! (preț: 28 de lei)
hm2Și acum bluzele. Sincer, nu mai știu exact ce am făcut când am plasat comanda, însă am un feeling că n-am pus S. La tricoturi port XS și le cumpăr mereu fără probă. Așa îmi vine XS (observați manșetele și zona taliei). (preț 26 de lei)
P.S: Dacă vreți să vedeți pozele una după alta fără scroll faceți click pe poză.
hm1Și așa îmi vine S (observați din nou manșetele și zona taliei și, mai ales, zona axilei): (preț: 20 de lei)

hm3

Știu că sunt mică. Apropo, și blugii sunt tot o țeapă luată online, de această dată la concurentul Mango. Îmi veneau frumos dar după o singură purtare deja se simte că mi sunt mari. Dar sunt extraordinar de comozi, trebuie să recunosc. Poate trebuia să îi scurtez mai mult… Cum spuneam, oi fi eu mică dar această bluză nu i-a fost potrivită nici colegei care poartă L.

Voi mai cumpăra de la H&M? Cel mai probabil da însă voi aștepta să mai învețe și ei ceva comerț online, să mai angajeze măcar două persoane la call center și să mai treacă nebunia lansării acestui magazin. De asemenea, voi avea mare grijă să probez în magazin înainte de a comanda.

Nu voi returna produsele. Le voi face cadou în familie.

Voi aveți vreo comandă H&M la activ? Care sunt impresiile voastre?