De fiecare dată când se apropie sezonul rece, iarna mai exact, mă apucă tristețea. Sunt o iubitoare de tocuri, numai drumurile foarte lungi până la serviciu m-au convins cumva să adopt încălțămintea cu talpă joasă. Iarna mă îngrozește zăpada. Cine are curaj să poarte tocuri pe zăpadă? Ei bine, eu! Eu aș purta tocuri, cu condiția ca talpa să fie una cu floricele bine „săpate”.
Căutam de ceva vreme o pereche de ghete/cizme pe care să le pot purta și iarna. Norocul a făcut ca Flori să mă tenteze cu answear.ro. Mi-a arătat o pereche de cizme atât de frumoase, încât m-a convins să arunc și eu o privire pe site. Am ochit niste botine Carinii la care tot ea, ispita, mi-a dat link mai târziu. Ce bine mă cunoaște!
Când mi-a spus că magazinul este în plină perioadă de reduceri, adică la două produse cumpărate ai 30% reducere, iar la o comandă de minim 150 de lei ai și transport gratuit, nimic nu m-a mai oprit.
Mare mi-a fost surpriza când am contatat că magazinul îți returnează o parte din valoarea comenzii (10%) in „credit” pe site, bani pe care îi poți folosi la următoarea comandă online.
Am plasat comanda mea duminică, 22 noiembrie. Marți am primit mesaj că unul dintre produse nu este în stoc. Spre marea mea bucurie, a fost vorba de o pereche de dresuri ieftine, produs adăugat doar ca să am două în coș. Eu voiam neapărat botinele. Din păcate, „ruperea” comenzii a adus cu ea și pierderea bonusului pe care trebuia să îl am în cont.
Între timp a sosit și invitația la petrecerea de lansare answear.ro. Nu le-am putut purta miercuri, pentru că au ajuns joi, deci în a patra zi lucrătoare după plasarea comenzii. Comparativ cu alte magazine online de haine/încălțăminte, consider că e un timp mai mult decât decent.
Coletul a ajuns într-o cutie mare, branduită, pe care v-am arătat-o și pe Facebook.
Botinele sunt din piele naturală. Prețul lor de pe site a fost de 360 de lei, iar eu le-am cumpărat cu 252 de lei. Sunt mult mai finuțe decât mă așteptam, în poze părând mai masive, mai butucănoase. Sunt comode, ușor rigide în partea de sus, dar cred că este normal, până apuc să le port de câteva ori. Îmi place că pot fi purtate atât cu pantaloni skinny, cât și cu pantaloni evazați. Nu sunt chiar fixe pe gambă (eu având gambe ceva mai groase), dar nici foarte largi, cât să se vadă inestetic dacă porți blugii peste ele.
Și, dacă tot am fost la petrecerea de lansare, să vă povestesc puțin și despre magazinul sărbătorit.
Answear.ro vine din Polonia și este un magazin multibrand. În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 100 branduri internaționale de top. Printre acestea se numară și mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci medium-high (Pepe jeans, Marco O’Polo, Diesel, Desigual, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY ).
Preţurile produselor de brand sunt uneori sub preţul magazinelor offline, datorită volumelor mari înregistrate pe pieţele în care Answear activează.
Ce mai oferă Answear.ro? Voucher 50 lei cadou pentru înscrierea la newsletter, dar şi transport gratuit la cumpărături de peste 150 lei.
Procesul de comandă este deosebit de simplu – Answear îşi doreşte să ofere o experienţă excelentă clientului, de aceea părerea acestuia este deosebit de importantă, iar procesul de comandă este îmbunătăţit continuu. De exemplu, clienţii pot comanda produsele dorite, fără clasica înregistrare într-un cont.
Sistemul de retur este, de asemenea, în beneficiul clientului. Answear îşi încurajează cumpărătorii să comande acasă toate produsele dorite pentru ca mai apoi să păstreze doar ceea ce li se potriveşte. Celelalte produse, pot fi returnate gratuit în 30 de zile, împreună cu următoarea comandă (sau ără aceasta, contra cost).
Pentru clienţii săi, Answear a creat şi un club, în cadrul căruia fiecare cumpărătură îi aduce clientului un credit de 10% pe care îl poate folosi la următoarea comandă.
Pe lista mea de dorințe nu puteau să urmeze decât rochiile, mai ales cele : Si am mai găsit ceva, ultima mea pasiune, din vară – !
omg, deci sunt ataaaat de frumoase! Dimensiunile sunt ok? Mie de asta imi e cel mai frica atunci cand comand incaltaminte online…
Multumesc! Eu port 37 si n-am avut niciodata probleme cu marimile. Cred, totusi, ca daca aveam piciorul ceva mai lat, nu mai eram asa incantata, m-ar fi strans, Am piciorul destul de subtire.
Sunt tare frumoase! Si eu vreau sa comand ceva pentru a folosi cardul cu discount, inca nu m-am hotarat ce sa iau 😀 Sa le porti cu placere!
Multumesc frumos! Si eu mai vreau lucruri, dar sa mai vina si bani, ca m-a cam saracit BF asta 🙂
Sunt foarte frumoase, sa le porti sanatoasa! :*
Multumesc mult!
Buna ziua.Este cel mai neserios site!!!Am efectuat un retur trecusera cele 14 zile in care eu trebuia sa îmi primesc banii pentru retur și nimic.Sambata trebuia sa am banii am așteptat pana luni ziua in care am început sa le dau mail uri in care ma asigura ca se va face plata in acea zi și in cel mult doua zile am banii..miercuri nimic in cont dau mail ei spun ca îmi trimit confirmarea plății aștept nimic.Joi iar nimic..Vineri ii sun le zic de promisiunea cu confirmarea plății și ii întreb cum puteți spune ca s- a făcut plata când nu s-a făcut!Raspuns:,,Eu așa am crezut ca s- a făcut!,, Doamna dar cum lucrați Dvs.?Asa pe ceea ce credeți?! Nu am încă banii nici astăzi doar promisiuni sunt niște neserioși și am sa le fac reclamație.Nici nu vreau sa mai aud vreodată despre acest site!!!
Am returnat si eu produse si am incasat banii mai tarziu de 14 zile. Asa de tarziu ca am uitat sa mai verific contul… Parerea mea este ca astfel de situatii pot sa apara, cand exista volume mari, un numar foarte mare
de clienti. E foarte greu sa ai 100% rata de satisfactie ca magazin online. Uita-te si la eMAG cate plangeri au, daca intri la ei pe Facebook nu-ti mai vine sa comanzi. Si totusi eu am istoric de ani de zile cu comenzi la ei si cand vreau ceva electronic tot acolo merg prima data.
Groaznici!!!!!!! NU fac retururi!!!!!….te milogesti de ei ca sa trimita curierul si acesta nu mai apare. Ba chiar iti trimit un AWB si curierul tot nu apare…… NU RECOMAND!
Pe mine m-au sunat, m-au intrebat ce nu e ok cu comanda… chiar nu am avut probleme 🙁
Marian eu mi-am luat teapa cu 1300 de lei! Imi pare rau ca nu am luat in serios commentul tau inainte sa ma incurc cu ei!
Ai facut reclamatie? Le-ai scris pe Facebook, inclusiv pe wall?
NU RECOMAND!!!! Nu raspund NICIODATA la telefon! Trimit marimi AIUREA! NU returneaza banii! Am scris un comment lung mai devreme pe alt site in care am explicat cu lux de amanunte ce am patit cu ei si nu a fost postat! Nu mai am rabdare sa mai scriu inca odata! Daca vrea cineva detalii sa ma caute pe facebook!
Am pierdut 1300 de lei! Daca nu returnam geaca care mi-a venit cu doua marimi mai mare decat am comandat si incercam sa o vand poate imi recuperam banii sau macar o parte!
La protectia consumatorului nu pot sa fac reclamatie pentru ca firma nu se afla pe teritoriul Romaniei! Aveti grija de unde comandati! Orice site de vanzare trebuie sa aibe trecuta o adresa fizica pe site in Romania! De asemenea recomand sa sunati si sa incercati sa luati legatura cu ei inainte sa faceti orice comanda. Asta am invatat sa fac ca sa am o sansa sa imi recuperez banii daca ceva nu e ok! Cu answear.ro veti fi legati la maini din pacate!
nu faceti retur ,nu mai primiti banii inapoi….ce pot sa fac,nu raspund la nici un mail sau tel;,,,<<<<<
Am comandat un ceas care a venit cu bateria consumata (ceasul este nou, probabil ca a stat 2-3 ani prin depozitele lor). Am incercat sa iau legatura cu ei, dar este imposibil, Nu pot fi contactati. Nu raspund la email si nici la telefon. Nu mai comand de la poloni. Ganditi-va de doua ori inainte de a face o comanda. Am impresia ca parerile pozitive sunt neadevarate.